Thursday, March 31, 2011

Huh, Apa ni?

Majlis Solat Hajat



Beberapa hari yang lalu, PR telah mengadakan solat hajat 'Selamatkan Anwar' kat Stadium Melawati Shah Alam. Kawasan pejabat aku yang berhampiran dengan Giant jadi tambah sesak dengan manusia. Rata-ratanya pada hari itu kelibat manusia yang ramai ialah lelaki Melayu berkopiah putih. Harapan aku, agar Allah memberi petunjuk kepada kebenaran dan meringankan gundah gulana hati Melayu Islam Malaysia yang aku sayangi.

Cuba jengok link ini... dan ini juga


Majlis Penerangan


Kemarin pulak (29/03/2011) satu majlis perjumpaan Datuk Eskay dan Datuk Shuib bersama bloggers di adakan juga di Shah Alam. Apa signifikannya Shah Alam ni? Tak tau lah! Perjumpaan yang sangat mengujakan sehingga ada yang dagu jatuh sampai ke lantai dengar cerita Datuk Eskay. Pada aku, penyataan di bawah aku gunapakai sebagai pendinding minda dan rohani.


THERE ARE SO MANY REALITY IN A VERY SINGLE SITUATION. REALITY IS INDIVIDUAL, AS WHAT YOU BELIEVE AND THINK ITS TRUE JUST IN YOUR OWN MIND INTERPRETATION. ACTUALITY IS THE TRUTH WHAT REALLY IS AND THE ONLY ONE. MAKA AKU TETAP MENGHORMATI REALITI SETIAP INSAN SEHINGGA MEREKA MENEMUI AKTUALITI....


No comments:

Post a Comment

Amat menghargai pandangan anda..